среда, 5. новембар 2014.

RATKO DANGUBIĆ: SPECIFIČNA TEŽINA

U parlamentu se vodi krvava borba. Malo fali da potekne krv.

Na paradi su naši političari pokazali veliko dostojanstvo, ali ne svoje.

Velika je Rusija, ali je za nas veća Velika Albanija.

Nema sumnje da ovde sve može da se kaže, ali ne može da se otrpi.

Ja sam kao bespilotna letilica. Navode me na svakakvo zlo.

Ko visoko leti, taj može da prati kuda ide dron.

Nije samo problem što pametni odavde odlaze, već što nema budala koje bi se vratile.

I meni su pred izbore svi obećavali zaposlenje dok se oni nisu zaposlili.

Takve kao on majka ne rađa. Njega je donela roda.

Po korupciji mi nismo ni najgori, ni najbolji. Ali spremni smo da se prilagodimo potrebama.

Nisam ni osetio promenu vlasti. Izgleda da su Kurta i Murta iste težine.

Plata jeste neredovna, ali je zato i nema.


Нема коментара:

Постави коментар