петак, 21. новембар 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: NIKO NIJE SAVRŠEN

Kod nas svi tragaju za istinom, a mole boga da je ne nađu!

Kod nas je sve više nezaposlenih, jer država radi svoj posao!

Naše pravosuđe je imalo dokaze, crno na belo,  A onda je u fioci nekog sudije i crno izbledelo!

Puni smo kao brod. Titanik nam nije ravan!

Traže novac da mi zaposle sina. A ja mislio da ta moja baraba ne vredi ni prebijene pare!

Ja, pa ja, pa ja. Tim redom smo zauzeli mesta na pobedničkom postolju!

Ruka pravde bi ih stigla, da ta ista ruka nije primila mito!

Voda ne ide dobro s vinjakom. Izaziva neželjene kontraindikacije!

Ako pare ljude kvare, ja sam neiskvarena duša!       

Srbija je procvetala. Na sve strane polja marihuane!

Mi smo lud narod, što je samo dokaz da niko nije savršen!


Нема коментара:

Постави коментар