недеља, 7. децембар 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: DOBRA IDEJA

Žrtva se često poistovećuje sa krvnikom, kao i narod s vođom!

Odustao je od samoubistva, i nije skočio s mosta. Zaključio je da još nije za bacanje!

Srpski duh je neuništiv. Opseda nas vekovima!

Kao mlad sam se ludirao, a danas često evociram uspomene na te dane!

Prošao je period inkubacije. I nije mi ništa, nije mi ništa, nije mi...

Građani bez razloga paniče. Svi su pod kontrolom!

Mi ćemo sigurno sačuvati naš teritorijalni integritet, u granicama drugih država!

Ja sam ateista otkad znam za sebe, i nikad neću prodati veru za večeru!

Mi se delimo na lude i zbunjene. Oni normalni su pobegli iz Srbije!

Danas sam tri puta jeo. Šokirao sam organizam!

Živeti kao sav normalan svet. Nije loša ideja!




Нема коментара:

Постави коментар