среда, 10. децембар 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: PSEĆI ŽIVOT

Osumnjičeni je alergičan na detektor laži. Posle ispitivanja, sav je  bio modar!

Da nam politiku ne bi vodili naši nesposobni političari, tu su strani ambasadori da pomognu!

Da pogled može da ubije, moja žena bi danas bila zločinac, a ja pokojnik!

Zna narod da je politika kurva. Zato za vođe i bira one, koji imaju odgovarajuće moralne kvalitete!


Mi smo najjači kad je najteže, i svakim danom smo sve jači i jači!


Kada vlast voli svoju svoju zemlju, onda je to patriotizam, a kad to čini opozicija, onda je to protivprirodni blud!


Kad sam čuo da je on sadista nisam se iznenadio. Baš je lik do bola!

Žene mnogo slabije podnose alkohol od muškaraca. Moja komšinica, već posle prve litre padne pod sto!                                                                   

Zemljo Srbijo, robijo!

Narod ne bi lajao protiv vlasti, da ne vodi pasji život!


Нема коментара:

Постави коментар