петак, 29. мај 2015.

ZORAN T. POPOVIĆ: TO NAM JE U KRVI

Da li će neko biti kameleon ili ne, odlučuju nijanse.

On nije od onih koji misli samo na sebe. Uvek prvo nahrani svoj ego.

Moj kum nikad ne konzumira alkohol na prazan stomak. Pre toga uvek popije par piva!

Svi su protiv mene u kući. To mi već liči na udruženi zločinački poduhvat.

Prestali su da nas bombarduju onog trenutka, kad su shvatili da nam ne mogu ništa.

Crnogorci nisu lenji, već nisu licencirani za rad.

Bombardovanje NATO alijanse je prestalo onog trenutka, kad smo mi proglasili pobedu.

Ratne zločine su činili s verom u boga i otadžbinu, tako da im je sve oprošteno.

Potonule su mu sve lađe. U alkoholu!

Na Balkanu je uvek bilo krvi do kolena. To nam je u krvi.

U građanskom ratu nema pobednika, tako da su sve sukobljene strane sportski podnele poraz.

Da ne bismo gajili iluzije da nada poslednja umire, mi smo je odmah sahranili.

Ja pazim šta govorim, pa sve to lepo zapišem.


Ja nisam lud kao što izgledam. Izgled vara.

Нема коментара:

Постави коментар