уторак, 19. септембар 2017.

MILAN TODOROV: NAJSTARIJA



opusteno.rs
Preminula je najstarija osoba na svetu. Niko ne pita od čega, nego, mamicu joj, šta je jela kad je toliko živela.

Kad umrem svejedno mi je za koga ću glasati.

Sreo sam prijatelja posle dvadeset godina. Razmenili smo brojeve telefona. Oba su bila lažna.

Konačno znam da nisam neprijatelj. Ovih dana samo mi se spava.

Biće rata a mi još nismo skuvali paradajz.

Znamo da se od govana ne pravi pita, pa smo od njih napravili brend.

Pre nego što Srbin ode Bogu na istinu, vežba na poligrafu.

Zašto pišem aforizme? Zato što je život kratka forma.

Nekad su bile popularne one prodavnice „Sve za 99 dinara“. E, što tada nisam kupio Srbiju?!

Ugašene su još jedne novine. Ako se ovako nastavi cenzori će ostati bez posla.

Crkva i država su odvojene. Žive u zajedničkom stanu kao par koji se tek razveo.

Mi smo tradicionalisti, premda niko od naših predaka to nije bio.

Ne prođe godina, a da ne prelistam neku dobru knjigu.

Sve sam već video. Prema tome, televizija komotno može da umre.

Нема коментара:

Постави коментар