четвртак, 7. септембар 2017.

MILAN TODOROV: SEZONA PEČENJA RAKIJE


zabaviste.com
Pečem rakiju i pijem je još vruću ispod sise s komšijama. Dosta je bilo leta i piva!

Ne znam koja sam krvna grupa. Mislim da sam vojno neutralan.

Nije tačno da se jednom živi. Živi se i ostalima.

Kad je pun Mesec dođe mi da zavijam kao pas. A i kad nije.

U Srbiji sve tablete treba piti pre a ne za vreme jela. Ko zna kad ćete jesti?

Cene ogreva su tolike da ćemo kao četrdeset i prve morati u šume.

Kad sam bio mali kupao sam se samo subotom i mirisao sedam dana. Sad se kupam svaki dan i mirišem kao da se kupam samo subotom.

Potrebno nam je više prošlosti. Tada smo bolje živeli.

Nekad smo se lečili tigrovom mašću, a sad guščijom. Vreme čini svoje.

Srednji prst je naš kažiprst.

Нема коментара:

Постави коментар