четвртак, 14. децембар 2017.

NINUS NESTOROVIĆ: ZA KUĆNU UPOTREBU

telegraf.rs
Važno upozorenje: da biste izbegli neželjene posledice, pre gutanja predizbornih slogana, obavezno se posavetujte sa svojim lekarom.

Policija sporije hvata od alkohola, al' brže udara!

Disidentima u Srbiji više niko na vrata ne dolazi.
Čak ni policija.




Dovoljno je da ovde neki zakrvave očima, pa da zakrvavi i sve ostalo!

Nabavio sam odlične tablete za spavanje. Dovoljno je samo da pomislim da ih popijem i one odmah počnu da deluju!

Za razliku od platnih, sa partijskim karticama se ne kupuje roba. Samo ljudi.


Demokratija u srbiji je pronađena mrtva.
Kao i svi ostali beskućnici, umrla je sama i napuštena od svih.

Na mojoj ženi je sve prirodno:
i usta, i grudi, i dupe, i brkovi...


Mi naš sat više ne moramo da navijamo unazad kao sav ostali svet.
Sam ide!


Nikad svi Srbi neće stati ispod jedne šljive.
Zbog naših podela, mora ih biti minimum dve!

Danas je u Srbiji mnogo teže razlikovati pravdu od nepravde, nego rođenu braću.
Više liče jedno na drugo!

Prirodno je da se komšiji uvek više osete noge, nego kupus na terasi.
Duže se kisele.

Pre smo žena i ja imali seks bar jednom godišnje. Sad se ta strast u našoj vezi potpuno izgubila!

Prostituciji su ovde dani već odavno odbrojani. Ostale su joj još samo noći.

Kupio sam pištolj. Samo za kućnu upotrebu.





Нема коментара:

Постави коментар