петак, 1. децембар 2017.

REKLI SU O NOVOJ KNJIZI

"Izuzetan novi roman iz pera savremenog srpskog pisca"
                                          uredništvo "Čarobne knjige"

„To smo mi, muškarci!“
                           Branko Paravinja,  menadžer RTV Vojvodine

„Postoje ukorenjene, rekao bih genetske  muške zablude i tajne koje odrede njegov put a mi ih nikada ne saznamo u pravom trenutku i u dobro vreme. A, kad ih saznamo ostanemo bez vazduha kao posle udarca u dijafragmu. To je osnovno osećanje koje sam poneo posle „Redosleda jednostavnih stvari“ Milana Todorova.“
                           Nikola Petaković, recenzent i urednik

„Dragi Milane, kao prvo našao sam tvoju novu knjigu i počeo da čitam. Pokušavam da se prisetim mojih dana oko ženskih najlon čarapa i haltera za iste. Uvek mi je dugo trebalo da se od njih odvojim, tako da sam zaglavio na prvoj strani."

                          Branko Stojanović, Keln-Leverkuzen

Нема коментара:

Постави коментар