петак, 9. фебруар 2018.

BOJAN RAJEVIĆ: VARLJIVO VREME



 
Izvor: opusteno.rs
Crkva ne treba da se miješa u poslove države jer ni država to ne radi.

Da li će smak svijeta i ove godine biti održan u redovnom terminu?

Da vas izvadim iz govana? Jeste, pa da me optužite da zlonamjerno izvlačim iz konteksta.

Dva i dva su četiri, ali mi imamo nekog ko može da nam donese bolji rezultat.

Ja, pa ja, pa ja! Takav je redosled na izbornoj listi.

Kako da prekinemo kad je najslađe kad nam ovo što radimo uopšte nije slatko?

Kakva koordinacija pokreta i govora! Čim zine – slaže!

Kontejneri bilježe sve više posjeta, a raste i broj noćenja.

Na takmičenjima za Miss svijeta, mjesta u najužem krugu ima samo za najmršavije.

Nasilje u porodici smo dočekali u toplom porodičnom krugu.

Ne može se svijetu ugoditi. Kažu mi: „Zovi, ako ti nešto bude trebalo“, a posle se ljute što zovem samo kad mi nešto treba.

Ne prihvatamo jednostrana rešenja! Zato smo okrenuli i drugi obraz.

Ne vraćam se starim ljubavima. Imam zabranu prilaska.

Ništa ne pada s neba. Možda samo ono čime nas zaprašuju.

      On sluša svoje papagaje jer voli da čuje tuđe mišljenje.

Ovdje su varljiva sva godišnja doba.

Paranoik je izliječen. Stvarno ima onih koji ga prate.

Pucajte, ja i dalje držim konferenciju za novinare.

Sjedite tu i ne mrdajte dok vam ja ne kažem nešto o slobodi kretanja.

Slika o nama je otišla u svijet, ali nije baš za izložbu.

Vrijednost freske bi bila i veća da je na njoj prikazano kako gavran hrani kontroverznog biznismena.

Нема коментара:

Постави коментар