уторак, 13. фебруар 2018.

DUŠAN PUAČA: ODA SAPUNJARI




opusteno.rs
Dok sam sušio slaninu, vreme dimljenja sam merio na hronometar.To je moj doprinos hrono ishrani.

Mi toliko volimo slaninu da ćemo da izmislimo i posnu. Samo da je imamo na trpezi.

Ja volim slaninu i ona voli mene. Istina, u našoj vezi slanina se više troši.

Lale, prilikom polaganja neke zakletve ruku treba da drže, umesto na ustavu, na tabli slanine.

Rekoše u Evropskoj uniji da slanina šteti zdravlju. A njihova tvrdnja šteti zdravoj pameti.

U Prvom srpskom ustanku je na zastavi bila svinjska glava.Slaninu od  iste su pojeli ustanici.

Ima slanine prošarane kao američka zastava. Ali, ja više volim belu, kao rusku stepu prekrivenu snegom.

Slanina  je tabu tema u našoj kući. Niko o njoj ne priča, a nje je u frižideru sve manje.


Нема коментара:

Постави коментар