среда, 7. фебруар 2018.

MILAN TODOROV: VISIBABE




niškevesti.rs
Rano proleće u mom gradu. Komunalna policija tuče bakice što prodaju visibabe.

Pre nego bilo šta uradimo, takođe ne radimo ništa.

Mi smo nekad bili bolji od Mađara, Rumuna, Čeha, Poljaka...a sad smo najbolji.

U našem selu nema interneta, ali kad izgradimo novu crkvu molićemo se bogu za njega.

Kakva je razlika između partijskog aktiviste i Jehovinog svedoka? Partijski aktivista je video svog boga.

Recite mi za koga da glasam. Dobar savet para vredi.

Kad nam dođu gosti i pitaju da li da se izuju, mi dreknemo ne, a svi u sobnim papučama.

Sve je više prodavačica ljubavi. Država stimuliše i žensko preduzetništvo.

-Dečko, stišaj tu muziku da ti ne bi jebo kevu.
Mama:
-Napanji, sine.

Za vreme zime čovek nakupi nešto više kila i prijatelja. Ali, prijatelje pre izgubi.

U proleće, nenadano počnu da pupe silikoni.

Nije važno kako se zove neka država. Da se Srbija zove lonac, mi bismo i njega razbili.

Snežana, pojedi jednu jabuku na dan i ne treba ti lekar.

Bila je dobra kao lebac. Svi su je pipali.

Lepe žene prolaze kroz grad, jer je lepota prolazna.

Nikad nisam bio ovoliko star!

Da bi naš čovek bio zadovoljan nije mu potrebno mnogo. Dovoljno je da on ima socijalnu pomoć, a njegov prvi komšija nema.

Pokrenuta je proizvodnja. Opet prave budale od građana.

Uvek kad mislimo da ne može biti gore, shvatimo koliko su nam velike mogućnosti.

Ovde ničega nema. I još mnogo, mnogo toga...

Supruga i ja nikuda ne idemo. Mi smo naše nekretnine.

Pojedini naši aforizmi ne mogu da budu prevedeni. Oni su samo za lokalnu anesteziju.

-Šta šmrcaš?
-Kokain.
-Dobro je, ja se uplašio da je grip!

-Imate sjajnu biografiju!
-To je Ariel.

Nekad su ljudi ginuli za otadžninu. Nisu znali za bolje.

U Vojvodini svakih devetnaest sati neko izvrši samoubistvo. Zbog toga je najbolje u 19 sati biti na liturgiji.

O neukusima se ne raspravlja.

Na tv Dnevniku je tačan samo sat. Pa i on ide ispred njega.

Srbija ne samo da je dobar partner NATO paktu, nego i odličan sparing partner.

-Deco moja, želeo bih da se ispovedim.
-Kaži, oče.
-Pozovite mi nekog iz MUPa.

Ne smem da vređam sveštenike. Svako ima pravo da u nešto ne veruje.

Nas svi mrze. Ne može čovek da se svidi svima.

Imamo i od ptice mleko. Ovde muzu sve živo.

Kakvi ste vi to novinari? Kritikujete vladajuću partiju, a niste platili članarinu tri godine.

Nikad mi neće biti jasno zašto lekari ulaze u politiku. Možda zato što se sami leče.

Ako bog sve vidi, kod nas se baš nagledao.

Dužina traga kočenja je dovoljan dokaz koliko hrlimo u Evropsku uniju.









Нема коментара:

Постави коментар