субота, 3. фебруар 2018.

DOBRIVOJE ANTONIĆ: PRIRODNA SELEKCIJA


Vodi se ogorčena borba na društvenim mrežama. Bezimeni  junaci u gaćama, protiv monitora.

Tašta mi ima želju da bude sahranjena u Aleji velikana. Da se ja pitam, sutra bi joj želju ispunio .

Podiže se novi spomenik neznanom junaku. Pao je na poligrafu.




izvor:svetnajmuna,com
Prave patriote su dali život za otadžbinu. Svi ostali su lažni, dok se ne dokažu.

Naš režim je jedinstven. Svi biramo jednog, jedan odlučuje o svemu.

Odnosi  Srbije i Hrvatske su stabilizovani. Sad se protestne note se razmenjuju svakodnevno.

Treba ukinuti crveno na semaforu. Neka  prirodna selekcija određuje ko ima prednost.

Bog je konačno pogledao  po limuzinama naših vladika. Tri puta se prekrstio.

Ne volim golu istinu. Ja sam fino vaspitan.

Ostavljam pisanje aforizama kao cigarete. Ne ide mi.

Нема коментара:

Постави коментар