уторак, 6. март 2018.

BOJAN RAJEVIĆ: SAVRŠENA KONCENTRACIJA




izvor: opusteno.rs
Broj poljoprivrednih apoteka je sve veći... Izgleda da je sve više voća i povrća koje kašlje i kija.

Crnje je za nijansu bolje od crnog.

Čini mi se da sam dostigao savršenu koncentraciju. Mogu cio dan da mislim samo na jednu stvar.

Da je ovaj svijet nešto, ne bi ga svaki čas neko napuštao.

Danas je lijep dan za umiranje, ali dolaze nam ljepši dani.

Djevojčice sa šibicama, je l' imaš vatre?

Ima jedan što nije kandidat. Koji je to ekscentrik!

Imamo previše putokaza za narod koji nema kud.

Kad me za nešto boli uvo, bol mogu i preciznije da lokalizujem.

Kad nepoznati počinilac stiže da počini sve ono za šta ga optužuju?

Kad si predsjednik svih građana, nisi sav svoj!

Kako razlikovati prisilne misli od odgovora koji se sami nameću?

Kako sam mogao da budem toliko glup? Godine uvježbavanja...

Naravno da je ljubav slijepa kad joj se ja ne sviđam.

Pogledajte snimak sa konferencije za novinare. Upozoravamo vas da je snimak uznemirujući.

Slaže čim zine, a još bolje prolazno vrijeme postiže kad napiše komentar.

Svaka čast Ivani Španović, ali najbolje rezultate u skoku u dalj ipak postižemo kad skačemo što dalje odavde.

Uživao sam u razgovoru jer sagovornik od mene nije uspijevao da dođe do riječi.

Zašto baba-sere ne naplaćuju uslugu ostavljanja komentara na društvenim mrežama?

Znaju li ti kod kuće da si kandidat?


Нема коментара:

Постави коментар