петак, 23. март 2018.

DOBRIVOJE ANTONIĆ: POMERANJE KAZALJKI




izvor: mamaibeba.com
„Sreća je lepa samo dok se čeka“. Meni je lepa ceo život.

Grobnica zvrji prazna više od deset godina. Bar da sam je izdavao podstanarima.

Ne želim da uđem u istoriju. Ja sam poraženi.

Nosim samo firmiranu garderobu.  Original kinesku.

Sela nam se tope kao prolećne gomile snega. Prvo s kraja, pa onda sve bliže centru i crkvi.

Jednoj pevačici ovih dana se upalilo dupe. Ne od učenja, već od loših silikona.

Najbolje je da se za metro iskoriste postojeći  kanali podzemlja.

U nedelju će se vreme pomeriti  sat unapred.  Za nas je to premalo.

Muškarci ne mogu da se ostvare kao majke. Zato  mogu kao strine.

Da je Marko stigao na vreme, bio bi samo još jedan od palih kosovskih junaka.

Video sam mu porodično stablo. Koreni su mu duboko u šumi.

Volim bundevaru sa makom.

Нема коментара:

Постави коментар