понедељак, 24. септембар 2018.

MILAN TODOROV. IZ DNEVNIKA (25)

izvor: pinterest.com

         
Sećam se kako sam prvi put preplivao Dunav. Preplivati tu velku reku značilo je odrasti. Dečaci su se tada takmičili ko će ranije da je prepliva. Neki Žuja iz mog razreda je to učinio u desetoj. Glavonja, koji je uvek sedeo u zadnjoj klupi i masturbirao gledajući učiteljicu, tvrdio je da je preplivao Dunav još u osmoj godini. I svi smo mu verovali. Ja sam Dunav zaista preplivao tek u dvanaestoj ili trinaestoj godini. Plivao sam sam, između dva mosta, ali sam sve vreme dok se nisam uspentrao na drugu bedemitu obalu kod kanala Dunav-Tisa-Dunav, ispred sebe gurao plavi dušek napumpan vazduhom. Za svaki slučaj. Prema tome ja sam zaista preplivao tu veliku reku, ali nisam imao smelosti da uđem u nju po cenu da se udavim. I uvek kad se setim toga osetim stid i laki ptezir prema samom sebi. Štaviše, danas mi mnogi primeri hrabrosti o kojima gledam i slušam na televiziji deluju kao stvar sa dušekom dobro napumpanim vazduhom. 

Нема коментара:

Постави коментар