субота, 8. децембар 2018.

MILAN TODOROV: MIŠOLOVKA





pinterest.com
Kraljevina Srba, Srba i Srba bi se ranije raspala od Kraljevine Srba, Hrvata i Slovenaca.

Na tv kanalima se parfemi reklamiraju kao nikad do sada. Mora da nešto žešće smrdi.

Prekomerna upotreba sile je dozvoljena samo ako je umerena.

Kad bi sad neko slikao našu tajnu večeru, bar polovinu slike bi zauzeli  mafijaši.

Svima koji su ga bombardovali, Beograd se veoma sviđa. Rado bi ga posetili još jednom.

Zašto noću pišaš u lavabo? Zato što nema poklopac.

Nije samo sir besplatan u mišolovci. I mišolovku vam dajemo gratis.

Batina je iz raja izašla, ali joj mi ne damo da se izgubi.

Modna industrija ima svoje manekene, auto industrija svoje, pivska svoje... Jedino demokratiju nema ko da reklamira.

U jednoj srpskoj pravoslavnoj crkvi proplakala ikona, a da neće čovjek kao ja...

U sali za daće već kite za Novu godinu. Kažu: biće i da se pojede i da se popije isto kao za dušu.

Sad se čuje da je Srbija 100 godina daleko od ulaska u EU. Znao sam da je moja baba trebalo da se sprema za nju a ne ja.

-Šta bi dao da si na mom mestu?
-Ostavku.

Dobro je što nismo odvojili crkvu od države. Kakva bi to bila sahrana bez popa?

To što je Sizif gurao uz brdo, to sad imamo na vrhu.

Nemamo novca da štitimo drevne spomenike kulture. Sve ode na nove spomenike.

Složna braća kuću grade, a nesložna dvije.

Vreme radi za nas. Možda nas spase smak sveta.

Koliko puta novinarima treba ponoviti da su mediji slobodni? Je l treba da vičemo?

Niko neće da živi s nama u našoj državi, pa nećemo ni mi.

Povećaćemo strana ulaganja u Srbiju, jer će još više naših mladih otići napolje i pomagati nam.

Svet neće da nas shvati ozbiljno. Moraćemo da napravimo neki cirkus.

Svi beže od nas kao đavo od krsta. To dovoljno govori ko je tu ko.



Нема коментара:

Постави коментар