понедељак, 6. јул 2020.

MILAN TODOROV: KRATKE BIOGRAFIJE















Kakav smo mi to narod?! Nama nijedna loša vlast nije dobra.

Ja ne bih imao živaca za dan duži od 24 sata.

Dugo nisam bio u pošti. Kad sam poslednji put bio još je neka riba koju je karao Bukovski radila na šalteru.

Seljak čovek uhvatio neke gole u žitu i isterao ih kombajnom iz njive. Umesto da im je naplatio ambijent za snimanje ponića on uzeo 15 dinara za kilo žita.

Napolju je tolika vrućinština da mi žao da isteram muvu iz stana.

Gledam nešto u ovaj telefon pa se mislim kako stanemo svi u njega . Ajd što u televizor živu mali ljudi još đene đene al ovo brate tanko.

Ne znam zašto ljudi u objavama pišu qurac umesto kurac. Čuvajmo naše lepo pismo!

Ja sam čitao u novosadskom Dnevniku da je stanje svuda u svetu gore nego kod nas.

Neće biti umanjenja plata i penzija, nego će se samo skidati sa njih da bude lakše.

Vlast se toliko duboko spustila u narod da je već u podzemlju.

Objavite koje zemlje ne zatvaraju granice za Srbe. Manje ih je.

Sirene Hitne pomoći bi uskoro mogle da sviraju melodiju himne.

Toliko dugo su na vlasti da zemlju već vode vezanih očiju.

Ništa se ne mora. Evo ja sam to morao da vam kažem je l bi prso.

-Kako je?
-Nikako.
-Onda nećemo kvariti.

Kad predsednik ode u inostranstvo narod sve pokvari. Idealno bi zato bilo da narod ode a predsednik ostane sam u zemlji.

Budimo realni, zahtevajmo nemoguće. Na primer: bolju vlast.

Gledam televiziju iz druge sobe, a kad je slušam odem u treću.

Test na koronu obavezan a test inteligencije nije.

Moj mobilni telefon misli da je pametniji od mene, ali zajebao se. Već sam ga dvaput razbio.

Predsednik je dobro i ako mu bude još gore obavestićemo javnost o tome."

Žene na brodu donose nesreću. Za razliku od žena u lukama.

Poštujem kratke biografije. Ono - rodio se, umro. Između ništa.

Razvijenim zemljama su dovoljne dve partije. Nama je potrebno bezbroj, jer smo ometeni u razvoju.

U dobrom krimiću ubicu otkrijete tek na kraju romana, a u našem već na prvoj strani znate s kim imate posla.

Kad bi čovek mogao da obriše svoju prošlost, obrisao bi ceo svet.

Ako postoji zagrobni život onda samo treba kopati dalje.

Što stalno menjaš broj mobilnog? Od sudbine ne možeš pobeći.

Stara nikad zaboravljena klima: Okreni jastuk na hladnu stranu!

Laganje je stvar izbora.

Ako si ružan moraš imati dobru dušu. Da bi ti je neko uzeo.

Šporet Smederevac u letnjoj kujni, izuvanje zimi pred vratima i sos od višanja uz pečenje. Star sam. Šta sam ono hteo da kažem?

Samo opušteno, kao pokvaren feder.

Kad me na nekom sajtu pitaju da li pristajem na upotrebu kolačića - ja pristanem. Kad nema hleba dobri su i kolači.

Neće nama bolje biti ni za 200 godina. Živi bili pa videli.

Kažu da je najmračnije pred svitanje. Zato nama stalno sviće.

Večeras u Varadinu neko bacao pare
 i vatrometom slavi pobedu, a mi skupljali novac (9000 evra) za život komšije Baneta Miloševa, mladića od 19 godina.

Kupovinom glasova na izborima podstičemo trgovinski rast u našoj zemji.

U jednom novosadskom naselju nepoznato lice je za ceo dan sa razglasa puštalo snimak blejanja ovaca čime je direktno vređao građane koji su išli na birališta.

Sećam se svih koji su mi se uvlačili u dupe kad sam bio neko. Radili su to jedan po jedan, upadljivo. Kad sam propao, izleteli su iz guzice kao čopor.

Predsednik opštine zapošljavao devojke u zamenu za seks. Kad se to pročulo dolazile majke devojaka i nudile mu se samo da im ne obeščašćuje ćeri. Kakve grčke drame?! Domaće je bolje.

- Gde putuješ ovog leta?
- Ma ići ću do Strazbura ako treba.

Kako to da se među Božjim zapovestima nije našla ova: Budi hrabar?

Ako sve ostane isto, biće nam još gore.

Kupio sam na buvljaku slavinu-protočni bojler. Pitam ženu je l nekog ubio do sada? Kaže, još se niko nije žalio.

Život je toliko kratak da se isplati samo ako radiš na veliko.

U ispovedaonici:
- Oče, šta da ti kažem?

Ko je taj Marfi kad se njegovi zakoni ovde toliko primenjuju?

- Želim ti zdravlje, sreću i da ti se sve želje ispune.
- Ne misliš da je ovo poslednje opasno?

Suviše smo se navikli na sebe.

Na radnoj površini u kuhinji gde sečem hleb ubijam mrave, ali tako da žena ne vidi. Ako vidi, ubiće me.

Kad bih mogao svoj životni put da pređem unazad ja verujem da bih opet zalutao.

Imao srećno detinjstvo, ali trajalo samo do pedesete.

Nije tačno da je za svađu potrebno dvoje. Mi smo sami sebi dovoljni.

Kako da se praviš mrtav kad nisi ni živ?

Kažu da kad moliš ne smeš da misliš na sebe. Ali ko može toliko da se koncentriše?

Opet proplakale ikone u nekom manastiru. Što bi rekli narodnjaci: Suzom ste nam rekle sve...

Ponekad primetim da mi fali mala doza optimizma. Ona injekcija za konje.

Ljudi već nabavljaju drva za zimu. Tako to ide. Prvo drva dok su po staroj ceni, posle napraviš grobnicu na rate, pa kupiš sanduk dok je čamovina jeftinija i taman se osiguraš kad ono prošao život.







Нема коментара:

Постави коментар