субота, 23. март 2013.

RADE JOVANOVIĆ: RIKVERC




Poslanik opozicije je prekinut. Od predsedavajućeg je tražio reč, a  izgovorio je skoro celu rečenicu!

Mi smo se sasvim okrenuli Kinezima. Sa Crnogorcima nismo uspeli da nađemo zajednički jezik!

Strpljenje prema EU ima granica. Primaćemo pomoć sve dok nam ne prekipi!

Molimo TV gledaoce da štede. Kad isključe TV, da ne uključuju mozak!

Zakleli smo se da s puta ne skrenemo. Zato koristimo rikverc!

Ohrabruje rast dohotka po glavi... Uveliko se smanjio broj glava!

Možda velike sile mogu da prepišaju Srbiju. Ali ne i da je zaseru kao mi!

Mi smo mogli bolje proći u poslednjim ratovima. Samo da smo bili učesnici!

Ne vredi Amerima što imaju CNN televiziju... Mi imamo RTS gledaoce!

Naši bolesnici dele sudbinu lekova. Čas ih ima, čas nema!

Naša deviza je Amerika i Engleska biće zemlja proleterska... Uskoro sledi i saopštenje šta će biti s nama!

Prijavio sam kupovinu TV aparata. Ne želim da bežim od kontrolora, već od stvarnosti!

Sa mojom penzijom mogu da se sit nagledam TV dnevnika!

Počelo je otvaranje Srbije... Za početak, Pandorinom kutijom!







Нема коментара:

Постави коментар