недеља, 24. март 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: ZAŠTO NIJE DOBRO PITI ŽDREPČEVU KRV


Poklonio sam joj svoju ljubav, ali je ona bila za nesto konkretnije. Ako
moze, u kesu!

Pomirio se sa bivsom zenom. Lesi se vraca kuci!

Jedna prava nimfomanka vredi za trojicu!

Kod njega u kuci se do podne nikom ne dize, a njemu vec danima!

Ona jeste jeftina zenska, ali je zato mnoge skupo kostala!

Doslo je do ociglednog pada standarda. Danas i moj pas zivi kao ker!

Alkohol menja moj pogled na svet. Posle treceg vinjaka meni su sve zene
lepe.

Za nase politicare, demokratija je samo rec i nista vise!

Niko ne zna cime se on bavi, jer je on tajni agent koji radi u drzavnoj
bezbednosti u Beogradu!

Otkad me je ritnulo u glavu, ne pijem vise "Zdrepcevu krv"!

Kurta i Murta su uvek na konju!

Нема коментара:

Постави коментар