субота, 23. март 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: MUVA


Studentkinja je polagala ispit kod profesora u kabinetu, jer njeno znanje
nije za amfiteatar.

Igram LOTO i druge igre na srecu. Uvek sam na dobitku kad ne uplatim!

Uterujuci dugove bejzbol palicom, namlatio se para!

Ja se sa svojom zenom uopste ne svadam, jer znam da je ona uvek u pravu.

Nas fudbalski selektor ima rezultate. Zbog toga sto pre mora da ode!

Velika vecina nasih gradana, glad, bedu i nemastinu podnosi dostojanstveno,
ali ima i onih koji neopravdano protestuju.

Nasa fudbalska reprezentacija gaji originalan stil igre. Uvek primi gol
vise od protivnika.

Nekad sam mogao muvu u letu, a sad vidim da da je to samo jedna obicna
glupa metafora!

Zbog zenine glavobolje danas nisu imali seks. Posrecilo mu se!

Nisam ja lak muskarac. Tek posle treceg piva, pristao sam da odemo kod nje
u stan!

Vojvodina je plodna ravnica, a zahvaljujuci strategiji vlade za oporavak
poljoprivrede sve vise lici na pustinju.

Нема коментара:

Постави коментар