среда, 3. април 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: CRVENI KARTON


Ziveo je na ivici egzistencije, sve dok nije skocio.

Istraga ce pokazati kako se kalio celik u smederevskoj zeljezari!

Obogatio se preko noci, dok su nocni cuvari spavali!

Za ulazak u EU dacemo Kosovo, a imamo mi i jos neke adute!

Istina je uvek negde na sredini, pa gde prevagne!

Kad je istina gola, ima sta da se vidi!

Poznati fudbaler se razveo, jer je od zene dobio crveni karton!

Moj Dzeki uvek mase repom od srece sto me vidi. Slican se slicnom raduje!

Mi taj grad ne bismo bombardovali da nije bio prvi na nasoj top listi!

Kod nas beskucnici uzivaju pun komfor. Zive u porodicnim grobnicama!

Moja zena nema potrebe da se brine. Moja veza sa ljubavnicom je stabilna!

I kriminalci se zale da je drzava propala. Nema vise sta da se ukrade!

Tamo gde skripi, tu se i najvise podmazuje!

Muda su mu se nasla u procepu, jer se previse kurcio!

                                                                            

Нема коментара:

Постави коментар