петак, 5. април 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: RĐE



Skuvao sam kafu i odneo zeni u krevet. Tek da se vidi ko je gazda u kuci!

Ne samo da je pas najbolji covekov prijatelj, vec je za Kineze i prava
poslastica

Celo nam je visoko, ali su celnici dno!

Politika je usla u sve pore naseg drustva, pa i u seks. Pre nego sto
nagovorim zenu da vodimo ljubav, moram s njom da obavim bilateralne
razgovore!

Medicina je izuzetno napredovala. Danas se sve leci osim smrti!

Moj otac jos uvek ne skida Titovu sliku sa zida, jer on zna da se istorija
ponavlja!

Kazanova je bio covek koji se s pravom kurcio!

Rde celice narod!

Morao sam da se javim za repliku. Sve vreme sednice moje ime nijedanput
nije spomenuto, sto smatram smisljenim ignorisanjem i napadom na moj lik i
delo.






Нема коментара:

Постави коментар