петак, 31. мај 2013.

MILAN BEŠTIĆ: UKLESANO U KAMENU



Ne znam da li još uvek nad ulazom u stari Kotor stoji kamena pantljika na kojoj je uklesano TUĐE NEĆEMO SVOJE NEDAMO. Baš tako, NEDAMO. Mogao je Pripadnik Službe koji je nadzirao kamenoresca da pita nekoga ko zna kako se pravilno piše. Recimo, mene! Pa me onda pozove na ljetovanje u Kotor. Pa proširi mnome mrežu. Pa onda ja zaboravim kako se misli, govori i piše. Pa me prebace u Beograd. Pa juče moga unuka, ovi novi, od prekjuče, pošalju na Avalu da zaviri ispod mermerne tabule rase nad ulazom u Meštrovićevo sočinjenije. Pa da vidimo šta je ispod trake od jablaničkog mermera ugravirao Saletov kamenorezac. Džaba Kralju Aleksandru I Ujedinitelju što je slogan lapidaran, kad mene onaj nije ni pozvao da pita da li se piše zajedno ili odvojeno.


Нема коментара:

Постави коментар