недеља, 19. мај 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: PULS


Srbija je zemlja kontrasta. U njoj se zivi, izmedu jada i bede!

Jedina prepreka odumiranju drzave je narod, koji jos uvek pokazuje znake
zivota!

Sedim na klupi za rezerve. Korisniji sam kad ne igram!

Moj prvi komsija ne treba da se plasi. On je vec odavno mrtav za mene!

Zenama ne mozes da ocenis godine. Vesto ih kriju u svojim borama!

Neka bije, neka bije, policija!!

Kad ga je islednik scepao za grkljan, odmah je propevao kao slavuj!

On nema ni jednu olaksavajucu okolnost. Samoubistvo je izvrsio s
predumisljajem!

Policajci su batinali demonstrante s razlogom. Bili su besni sto im kasni
plata!

Mi zivimo u nevidenom izobilju i blagostanju. O, boze, daj nam snage da sve
to izdrzimo!

Zivim kao u bajci. Svakog dana jedem carobni pasul

Odigrao sam teoretsku novost u partiji. Povukao sam nemoguc potez

Prati ga policija. To je mali znak paznje sa njihove strane!

Policijskim aparatom vlast opipava puls naroda!

Umro je od gladi sit svega!

Do juce smo mislili svi kao jedan, a danas vlada potpuno rasulo!

Toliko je bio pun sebe, da je dobio proliv!

Da bi sprecila svako bezakonje, vlast je uvela zakon dzungle!

Dijalog je bio konstruktivan. Svi su me bez pogovora slusali!

Belci su crnci koji nemaju dovoljno pigmenta!


Нема коментара:

Постави коментар