среда, 23. октобар 2013.

MILAN BEŠTIĆ: TRI

NOVI ROMAN

Jasmina Jaca Anđelković-Kostić svojim novim romanom, koristeći  postupak feliflazije, uvrstila se u sam vrh nečega u šta se spisateljice za tu priliku uvrštavaju. Reč uvrštavanje bi se dosađivala da je pisci recenzija tako obilato ne koriste.   Jacko, čestitamo ti od sveg srca!  I tome slično.


TV

Vežbala sam pred ogledalom dok nisam sasvim lepo izgovorila rečenicu URUŠIO SE SISTEM VREDNOSTI. E, sad čekam da me pozovu, pa da ja takozvano BUDEM NA TELEVIZIJI. Znam i ono POZITIVNA ENERGIJA. Tako ću ja na televiziju. Probala sam da pevam, ali...


SVETSKA STVAR


Književni klub "Svetozar Milunović" priprema Antologiju svetske poezije. Priloge slati na adresu svetmil@gmail.com Tvrdi povez, plaćanje pouzećem.

Нема коментара:

Постави коментар