среда, 24. јун 2015.

BOJAN RAJEVIĆ: BRODOGRADNJA U BOCI



Moji aforizmi su toliko dobri da je svaka riječ suvišna.

Policajci svim građanima nude zaštitu. Biju ko neće da uzme!

Ako od mene tražite da podnesem ostavku, ja sam vam u ovom trenutku najpotrebniji.

Žrtve nijesu prepreka na putu ka pomirenju. Mi smo sve do maločas gazili preko leševa.

Turci su kod nas petsto godina imali svoje privremene institucije.

Zločinac je prvostepenom presudom osuđen, a drugostepenom oslobođen. Niko ne može da bude dva puta kažnjen za isto djelo.

Otkad ste se okružili gorilama, Vi se, gospodine, ne date prepoznati.

Nećemo širiti govor mržnje. Naći ćemo ljepši način da vam saopštimo šta osjećamo.

Nijesmo htjeli da vam ugasimo ognjište, ali sami ste tražili prekid vatre.


Sve više stranaca dolazi u Crnu Goru zato što u svojim državama ne mogu da žive od kriminala.

(Iz knjige B. Rajević "Brodogradnja u boci", Matica srpska - Društvo članova u Crnoj Gori, Podgorica, 2015.)

Нема коментара:

Постави коментар