недеља, 31. јануар 2016.

MILAN TODOROV: BOTOVI




Na zidovima koji imaju uši, obavezno je vođina slika.

Iz principa ne dozvoljavam da u mom prisustvu bilo ko loše govori o meni.

Ovo je najbolja vlast koju smo do sada imali i niko nema prava da je osuđuje. Naročito, gladan, siromašan i nezadovoljan narod.

Konkurencija nije uvek dobra. Na primer, mi smo sebi uvek najveći konkurenti.

Njegova perverzija nema kraja. On ne pije alkohol,  nego  liže čaše,

Engleski lord Sendvič je zaslužan za ovoliko  botova.

Mi danas živimo kao sav normalan svet, samo što oni imaju više para za psihijatre.

Ja sam siguran da je naša vlast u vezi sa Kosovom sve uradila kako treba. Jedino ne mogu da se setim da li sam po izlasku iz stana zaključao vrata.

Kad je Beograd okovan ledom i snegom, ti okovi su mi najdraži.

U autobusu mi se jedan penzioner toliko približio da je ugrozio moj vazdušni prostor.

Nije istina da je u susednim zemljama sve jeftinije. Ljudski život je kod nas jeftiniji!

Нема коментара:

Постави коментар