недеља, 17. јануар 2016.

MILAN TODOROV: ŠTA VIDIŠ KAD SE PROBUDIŠ





Izgleda da je došlo do malog istorijskog nesporazuma. Mi smo mislili da će kapitalizam propasti kod  njih, a on našao da propada kod nas.

Pošto je naše društvo parazitsko, gladni bi najpre trebalo da provere da li imaju pantljičaru.

Mi Srbi smo jedan od nastarijih hrišćanskih naroda. Mi smo se Boga odrekli još dok mnogi nisu ni znali za njega.

Ponovo će biti raspisani izbori. Samo, u Srbiji se od pisanja ne živi.

Nemamo naviku da posećujemo muzeje. Mi u njih ulazimo spontano, na svakih pedeset godina.

Evropska unija ne bi smela da se raspadne dok  mi ne uđemo u nju, jer bi to bio samo poluraspad sistema.

Kladim se da neće biti smaka sveta. Ako izgubim opkladu, plaćam piće svima.

Ovo što naši političari rade je rudarski posao. Potkopavaju zemlju.

Kad nešto odlučimo, onda u tome idemo do kraja. Srećom, mi više ni o čemu ne odlučujemo.

Zašto vlada ne izdvaja više za kulturu?
Da ste kulturni, vi to ne biste ni pitali!

Svako jutro, čim se probudim, prvo uključim televizor. To je moj sanovnik.


Нема коментара:

Постави коментар