понедељак, 11. јануар 2016.

MILAN TODOROV: ČLANARINA


Srbija ne mora da bude članica NATO pakta, ali članarina mora da se plaća.

Naš poraz je bio očekivan, tako da još ne možemo da se priberemo od saznanja da smo najzad nešto tačno prognozirali.

Da nam je više ljudi kao što je vođa, mi ne bismo bili monoteistička religija.

Iskopali smo rovove između sebe, da se rat više nikada ne ponovi.

Pomeramo se s mrtve tačke. Naš je sistem: idi mi – dođi mi.

Bez kralja ne valja. Dajem kraljevinu za to!

Mi ne sečemo granu na kojoj sedimo, da bi mogla da nam posluži za ražanj.

Bilo je pet do dvanaest da nešto promenimo i onda smo promenili baterije u satu.

Ujeli su nas za srce, ali ne bi trebalo da takve stvari doživljavamo previše emotivno.

Hitler je Nemačkoj trasirao autobane, a i mi za to imamo dostojne stručnjake.

Naša situacija je čista kao suza, tako da ovo već postaje Dolina plača.

U strahu su velike oči, ali mi smo hrabar narod pa žmurimo.

Нема коментара:

Постави коментар