среда, 19. јул 2017.

MILAN TODOROV: ODLAGANJE



alo.rs
Nudimo pomoć zemljama koje su zahvaćene vatrenom stihijom. Nema toga što mi nismo u stanju da pogasimo.

U odnosima naše dve zemlje bilo je i uspona i padova. Oni su se uspinjali, a mi padali na kolena.

Onaj ko kupi Srbiju neće se pokajati. Zemlja je kod nas uvek na ceni.

Suđenje mafiji je počelo pa odloženo. Za neka bolja vremena.

Ne samo da je štampa slobodna, nego je ponekad i malo slobodnija.

Boli vas istina? Šta ste čekali do sada? Mi bismo vam to odavno uklonili.

Duh iz boce se ovde pojavljuje najčešće kad je ispraznimo.

Radnici štrajkuju glađu, ali to bi trebalo odvojiti od politike. Političari se odlično hrane.

Nesreća ne bira naciju. Međutim, nacija na izborima uvek izabere neku nesreću.

Ne samo da niko ne zna šta donosi sutra, nego mi ne znamo ni šta će nam doneti juče.


Naš najveći problem je što đubre odlažemo.

P.S.
Ideju za ovu sliku dobio sam po sećanju. Pre dvadeset i više godina dogovarao sam se sa Pajom Minčićem da režira kabare po mom tekstu. Već na prvom sastanku rekao je da predstavu vidi kao  goli otok sa plavim rotacionim svetlima oko njega.

Нема коментара:

Постави коментар