четвртак, 27. јул 2017.

MILAN TODOROV: ZAOSTAVŠTINA


opusteno.rs
Kosovka devojka bi preko partijske linije danas bila zaposlena u gradskom vodovodu.

Prilikom preuzimanja dužnosti u mnogim zemljama predsednik kaže: Tako mi Bog pomogao. A kod nas: I da me vidi Bog.

Alkohol u malim količinama ne škodi. Zato ga treba piti samo u flašicama manjim od pola litre.

Novak Đoković neće igrati zbog povrede lakta. Sa osetljivošću tog dela tela nikad od njega političar.

Plata je kao menstruacija. Ili kasni ili je više nema.

Prošlo je pedeset godina  i vreme je da skinem oznaku tajnosti sa svog života. Dakle, draga moja, ničega nije bilo.

Nekad su pravljeni petogodišnji planovi rada, ali danas se to radi samo kad je u pitanju krpljenje asfalta na ulicama.

Prolazio sam  pored luke Novi Sad i video ogromnu kolonu kamiona sa žitom koje brodovima idu u svet. Možda nam nešto ostave za koljivo?

Ovo nije vreme strahovlade. Naprotiv, vlada se ne plaši ni Boga.

Ispod šlema mozga nema, ali ima prostora za to.

Osećam se kao junak Kafkinog  Procesa. Samo ne znam da li se pretvaram  u bubašvabe ili bubaruse.

Konačno sam saznao zašto se sve komšinice farbaju u crveno. Ostalo im još od Tita.

Postoje tajni prolazi imeđu Tvitera, Instagrama i Fejsbuka do sefa u kojima ljudi čuvaju svoje male dragocenosti.

Нема коментара:

Постави коментар