недеља, 23. јул 2017.

MILAN TODOROV: SEZONSKA TELA



webzabava.com
Višnja je najperspektivnije srpsko voće. Posle grožđa koje rodi na vrbi.

Pošto to majka više ne rađa prinuđeni smo da ga pravimo od blata.

Sinoć u Tempu žena sa malim detetom u kolicima dobila prednost na kasi. A bilo je pola dva noću, odnosno vreme kad bi tek neka sveža trudnica tu mogla da se nađe.

Da li i vi što ste stariji sve više volite sve ono što vole mladi?

Žao mi Engleza. Oni se samo vikendom opiju kao Srbi svaki dan.

Nedavno sam bio prinuđem da sa glavnog puta skrenem na sporedni. Nabasao sam na ženske gaćice, vlažne maramice, tampone, iskorišćene uloške. Izgleda da sve više žena vozi šlepere.

Da joj vadim srce ili da je jednostavno rasečem? Večita muška dilema u sezoni lubenica.

Korak napred, dva koraka nazad. Šetnje nam dobro čine.

Nisam znao da žene tela dela na zimska i letnja. Ja sam za jedno lepo predsezonsko.

Poznat biznismen nađen mrtav. Sumja se na samoubistvo iz zasede.


Нема коментара:

Постави коментар