среда, 23. август 2017.

MILAN TODOROV: SKIDANJE S GRBAČE



izvor: webzabava.com
Život čine sve manje stvari.

Na ulici dama. U kući domaćica. U krevetu majka. Niko ne bi rek’o da je kurva.

Ležeći policajac je uvek bolji od dobrostojećeg policajca.

Ne znam kakva je razlika između plodova zemlje i plodova mora. Mi zemlje nemamo.

Čim sam videla s koje strane ga nosiš znala sam da si ljuti desničar.

Četrdeset godina našeg braka je dan posle Preobraženja, kad dani okraćaju, zabranjuje se kupanje na plažama i spremaju se drva za zimu.

Molim vas skinite mi se sa grbače ispod trbuha.

Ruka koja daje je bolja od ruke koja se oduzima.

Mi nemamo radne navike, jer ne želimo da robujemo navikama.

Ne znam šta ću biti kad porastem u velikog diktatora.

Mom prijatelju odsekli nogu zbog šećera. I sad nema nogu, a ona ga boli. To ti je isto kao sa ženama, kaže, nemaju kurac a boli ih.

Kad sam bio mali bio sam mršav kao da imam pantljičaru. Verujem da sam i nju u međuvremenu pojeo.

Нема коментара:

Постави коментар