недеља, 13. август 2017.

NINUS NESTOROVIĆ: ZVER


webzabava.com
Malo je jedna crkva Pokajnica u Srbiji.  Naše potrebe su mnogo veće!

Zašto se u Srbiji smanjila količina izduvnih gasova u vazduhu?  Verovatno zato što u njoj više niko ne sme ni da prdne!

Popovima niko ne sme ni da zaviri u novčanik, jer to je sveto mesto!

Da nije ponornica, naša lađa ne bi imala gde da plovi!

Red u kući ne možeš da zavodiš pendrekom. Nije ti to država...

U Srbiji su smrtnost naroda i besmrtnost vođe potpuno proporcionalni. Što je veće jedno, veće je i drugo...

Sve vrste mesa uvozimo, sem topovskog. Ono je uvek domaće!

Mnogi naši političari su pokušali da odglume Tita, ali je do sada samo Josip Broz uspeo u tome!

Vlast je počela da briše pokojnike iz biračkih spiskova. Za sada to radi samo na njihov lični zahtev.

Ja se u krevetu uvek ponašam kao prava životinja. Ili spavam kao jagnje ili jebem kao zec!

Nije problem u tome što se on pravi pametan, a mi glupi, već što nama mnogo bolje ide!

Narod nije ovlašćen da daje nikakve izjave. Zato ćuti.

Izgubio sam torbu, ali, na sreću, u njoj nije bilo ništa vredno. Samo glava.

Boje naše zemlje na pregovorima u Briselu brane predsednik i premijer. Dakle, dvoklek je u pitanju...

Zbog problema na poslu više me ne boli glava. Samo dupe

U mojoj generaciji ja sam najbrže završio fakultet. Za dva minuta i petnaest sekundi!

Nismo čekali da nam dođe iz dupeta u glavu. Sve smo odmah pustili u etar!

Bog je na ovim prostorima skoro pa neuništiv. Do sada su ga ubili samo u nama!
               


Нема коментара:

Постави коментар