среда, 2. август 2017.

MILAN TODOROV: TANGA GAĆICE



opusteno.rs
Naša država još nije uređena, ali biće
kao mlada pred prvu noć.

Ne mora ministar da zna engleski, dovoljno je da zna šta mu se kaže.

Pogled na našu najlepšu pevačicu prosto oduzma duh.

Kad je videla sliku mora kraj Atosa, moja žena je poželela da letuje na Svetoj gori.
Priznao sam: I ja bih tu s tobom.

On je bolji  čovek kad malo popije. Tad je čak i bolji hirurg.

Ja sam 68-e imao sedamnaest godina i od tada revolucije povezujem sa masturbacijom.

Mi nismo ni za istok ni za zapad. Mi smo kao tanga gaćice. Na sredini.

Sad ću vam pokazati kako se nožem oštri olovka. Ovaj program nije preporučljiv za osetljive osobe.

Očerupao sam detelinu sa četiri lista: voli me, ne podnosi me, mrzi me, gadim joj se...

Kad kažu da će biti bolje ne osećam se kao govno na kiši, nego kao isto to pred kišu.






Нема коментара:

Постави коментар