уторак, 9. јануар 2018.

MILAN TODOROV: OTVARANJE DUŠE



Karavađo
Komšije i mi slavimo sve praznike. Bez obzira ko u kog boga ne veruje.

Još mi se nije desilo da uđem u poštu, a da poštarica baš ne pravi menopauzu.

Zbog tebe bih tucao kamen. Eto, koliko si darežljiva!

Kad sam pokušao da otvorim vrata na kolima, uključio mi se alarm i pištao celu noć. Srećom, kola nisu bila moja.

-Čestitam, treća ćerka zaredom. Kako će se zvati?
-Nikita.

Ženi ste ponekad potrebni kao oslonac, a ponekad služite samo kao rukohvat.

Vladike nemaju pravo da se mešaju u posao političara, jer političare biraju hiljade građana, a popove samo bog.

Ugazio u pasje govno, ali mu se ništa ne poznaje.

Morali smo malo da falsifikujemo istoriju, jer to kako je bilo ne bi nijedan tv gledalac pratio.

Dugačka brada ne smeta, ukoliko pop nema dugačak jezik.

Žali se pop mehaničaru dok mu ovaj nešto prčka oko najnovijeg audija:
-Mladež nam se iskvarila. Kradu pare s ikone!

Bio je nepismen, ali je svakoj od prve našao G tačku.

Kad sam rekao ženi da je nekad sve bilo lepše, nedelju dana nije govorila sa mnom.

Pratim šta se dešava po svetu. Neće to kod nas biti dobro.

Svi koji krenu na Rusiju, kad-tad, izgube.  Kao i oni koji ne krenu.

Ova država stalno ide napred, jer kod nas ništa nije na svom mestu.

Kako te nije sramota da, tako mlada, prosiš? Pa ti bi komotno još mogla da se prostituišeš.

Svaki treći muškarac zataji u krevetu. Srećom, ženi je svaki muškarac drugi.

Upoznao sam različite  svetske kulture, ali naše kulture  nema nigde.

Obećao nam je  bolji život do kraja godine, ali građani strahuju da bi to moglo da bude i ranije.

Žiri radi bez novčane nagrade, pa ako ih se kandidati sete, sete.

Jutros, dok sam se tuširao stojeći u kadi, ispao mi je sapun iz ruku i otkotrljao se na drugu stranu kupatila. Nisam smeo da se sagnem i podignem ga. Jebote, a u svojoj kući!

Gospode, voleo bih da pojedem nešto večeras. A, ako može i ono sa slovnom greškom.

Ovih dana pijem samo  osveštanu, manastirsku rakiju. Već posle  pola litre osećam se produhovljeno.

-Ne hrani se prase pred Božić.
-Nego?
-Pred izbore.

Otvorio sam dušu i odmah je zatvorio . Sav sam se naježio.

Veliki brat je jedinac.

Pre neko jutro bio na pregledu kod psihijatra.
- Dobro jutro, doktore.
-Dobro veče i vama.

Lekove kupujem samo kod apotekarki koje deluju bolesno. Mislim da se one najviše udubljuju u problem.

Kad svi odu iz zemlje, za vlast će glasati preostalih 100 odsto građana.

Odlučio sam da se u ovoj godini pomirim sa svima. Prvo sam se pomirio sa mišlju da je to nemoguća misija.

Mi od sreće pevamo tužne pesme.

Jevreji kažu da novac treba držati u tri banke i tri države. Ja sam dinar držao u tri čarape i tri čarape i tri države su mi propale.

-Jesi bio na koncertu bečke filharmonije?
-Šta bio? Do juče malterisao salu Muzikferajna.

Druže Tito, što nisi umesto Nemaca nas Srbe proterao iz Vovodine u Nemačku?? Kako bismo danas živeli!

Nije pitanje ko će pokupovati srpske banje, nego ko su bolesnici koji ih prodaju.

Razgovori s operaterom se snimaju. Kao i svi ostali.

Znam da je moguće promeniti ime. Međutim, zanima me da li bih mogao da promenim horoskopski znak. Devica sam pa bi svi da me...

Ne razumem današnje devojke. Stalno trče za svojm sisama.

Kad bi sveti Sava ustao da vidi šta se danas radi, odmah bi uzeo štap.

Pa ne možemo svi biti najbolji. To i meni jedva uspeva.

Svako veče isplaniram da istrčim deset kilometara. Do sada je, prema planu, trebalo da sam u Kalkuti a ne ispred laptopa.

I Kinezi jedu pse, ali oni to bar znaju.

Halo, Pjongjang! Da li šaljete atomke bzom poštom?

Neka se baci kamenom onaj koji nije grešio. I lavina je krenula.

Jednom mi je neki uvaženi filozof pričao da je našem narodu najveća mana što nema strpljenja. U toku razgovora uleće njegov asistent s kovertom i radosno mu saopštava: Šefe, konačno Vam legla plata!

Još nisam otvorio ženine novogodišnje
poklone od pre pet godina. Čekam da istorijska distanca učini svoje.

Oženio je piletinu. Kaže: brže se skuva.

Lepi automobili lepo gore.

Crno je dole. Mada ni gore nije ništa bolje.

Predsedniče, da li mogu da se slikam sa vama? Voleo bih da imam bar uspomenu od vas, ako ništa drugo.

Pre nego što Srbin ode Bogu na istinu, vežba na poligrafu.






Нема коментара:

Постави коментар