петак, 5. јануар 2018.

MILAN TODOROV: PRASE PRED BOŽIĆ





opusteno.rs
Jutros, dok sam se tuširao stojeći u kadi, ispao mi je sapun iz ruku i otkotrljao se na drugu stranu kupatila. Nisam smeo da se sagnem i podignem ga. Jebote, a u svojoj kući!

Ovih dana pijem samo  osveštanu, manastirsku rakiju. Već posle  pola kile osećam se produhovljeno.

Žao mi prasića. I njima je božić.

Ja nisam ljubomoran, samo me zanima ko je taj što te nije zvao.

Ne služim se govorom mržnje. Kad nekog mrzim ja s njim nemam šta da govorim.

Otvorio sam dušu i odmah je zatvorio . Sav sam se naježio.

-Ne hrani se prase pred Božić.
-Nego?
-Pred izbore.

Kad hoćemo da se ogrejemo izađemo malo iz kuće.


- Ako želite da saznate koliki kurac imaju Crnci u Južnoafričkoj republici, pritisnite taster 1. Ukoliko želite da saznate koliki klitoris imaju Portorikanke, pritisnite taster 2. Ukoliko želite da saznate stanje u zemlji....Nažalost, na vašem računu imate manje od 25 dinara.

Нема коментара:

Постави коментар