понедељак, 18. фебруар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: SVE ZA 99



Mi nista ne radimo na brzinu. Mi i pre nego sto krenemo glavom kroz zid,
prvo dobro razmislimo.

Citalacka publika moje knjige uopste ne otvara. Nece da im pravi usi.

Davo je nas dusebriznik!

Bolje svrake da vam popiju mozak, nego neka sponzorusa. Jeftinije cete da
prodete!

U pravosudnim procesima protiv organizovanog kriminala, drzava ima status
zasticenog svedoka.

Usao sam u prodavnicu na kojoj je pisalo "Sve za 99" i kupio coveka.

Ja sam svoj covek. Mene je donela roda.

Ja sam se rodio u ona vremena, kad su decu donosile rode. Za seks se tad
nije ni znalo.

Kad sam cuo da je i pad let, ja sam uspesno sleteo na dno.

U mom braku bilo je i uspona i padova. Otkad sam se razveo, nema padova!

Нема коментара:

Постави коментар