недеља, 24. фебруар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: SVET JE MALI


Svadba je protekla protivno svim starim srpskim obicajima. Bez ijednog
ispaljenog metka!

Otkud u Srbiji toliko budala? Rodilo, brate!.

Psihicki sam malo odlepio, inace sam potpuno normalan!

Nisam plakao kada je Broz umro. Suze su mi krenule sa zadrskom, u
demokratiji.

Kad nemate koga pozovite prijatelje u pomoc. Budite sigurni da ce biti
nedostupni.

Jebo mater, ako ja bosanski ne znam bolje nego srpski!

Kad udes u bilo koji nas sud, uvek si u pravnom vakumu.

Voleo sam je do imbecilnosti, sve dok ona nije pobegla sa jednim obicnim
kretenom.

Voleo je jednu svoju drugaricu kao sestru, sve dok nisu napravili incest.

Kako da ne volim majmune. Mozda mi je neki od njih brat od tetke.

Zahvaljujuci socijalnoj politici vlade, danas u Srbiji samo najhrabriji
radaju decu.

Tesko je postovati svih deset bozjih zapovesti. Boze, hajde da se nagodimo!

Svet je mali cim u njemu nema mesta za Veliku Srbiju.


1 коментар: