понедељак, 5. мај 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: RUPE

Svako od nas ima svoj ugao gledanja na svet. Moj je tup!

Aforizam je srpski brend, kao i šljivovica. Pa ko šta voli, nek izvoli!   

Da Crnogorci vijekovima nisu sijekli Turke, oni bi danas bili najmnogoljudniji narod na svetu!   

Srpskom ministru finansija je svakog dana budžetska rupa u glavi!

Ne možemo mi  stalno da budemo na dnu. Stekli su se svi uslovi da propadnemo!

Imam svoj oprobani recept. Sve originalne i sveže ideje, ja vadim iz naftalina!

Pametnom čoveku nije potrebno dvaput govoriti. Osim, ako nije nagluv!

Urednik je malčice intervenisao na nekim mojim aforizmima. Bacio ih je u korpu!

Probušen mi je džep, i moja budžetska rupa je svakim danom sve veća i veća!

Sizifov posao! To je naša razvojna šansa!!

Kad je čuo da su i Crnogorci udarili sankcije Rusiji, Putinu je pozlilo. Umalo da umre od smeha!

Omiljena psovka metereologa: ma, sto mu gromova!

Oženio se iz koristoljublja. Ona mu je dala svu ljubav ovog sveta!

On je doktor opšte prakse i pravi je specijalista za tu oblast!

Šanse da pobedi zdrav razum su jako male, jer je on na ovim prostorima objektivno autsajder!

Ne može svako da bude književnik, ali može tako da se predstavlja!

Ja govorim engleski kao srpski, kad popijem malo više vatrene vode!



Нема коментара:

Постави коментар