уторак, 12. август 2014.

NINUS NESTOROVIĆ: BAJATE CIVILIZACIJE

Čojstvo i junaštvo našeg premijera neće ostati neopevano. Televizija nam svako veče gusla o tome!

Moj mesar u miru i nije bio neki kasapin, ali se u ratu potpuno dokazao!

Ne budite tužni što do sada niste dali život za otadžbinu . Biće još prilika...

Da bismo ustanovili kako je došlo do naše nesreće, ne treba da otvaramo crne, već glasačke kutije!

Niti mi više pričamo sa njima, niti oni sa nama. To naš dijalog čini zanimljivijim!

Nisam ja od mame i tate nasledio posao u državnoj službi. Ja sam ga pošteno platio i kupio.

U Srbiji se uvek znalo ko je ko! I ko je Bog, i ko je batina!

Dobro je što nikad ne ratujemo bez dobrog razloga, al je loše to što je nama svaki razlog za rat dobar!

Svet ima samo stare civilizacije. Novih odavno nema.

Нема коментара:

Постави коментар