субота, 10. јануар 2015.

MILAN TODOROV: MOJA MAMA NAJBOLJE KUVA

Ne priklanjamo se mi ni istoku ni zapadu, jer vetar često duva i sa juga i sa severa.

Narodne kuhinje su srpsko izdanje  Pelaprata.

Nivo aflatoksina u mleku kod nas je sada kao i u zemljama u kojima stanovništvo redovno ima za mleko, sir, kajmak...

Ne samo da su opravdali poverenje građana koji su glasali za njih, nego i onih koji ni ne znaju da su glasali za njih.

Carinik na graničnom prelazu je lice koje svakom kriminalcu izlazi na crtu.

I narod i vlast su u govnima do guše. Samo što je vlast to iznutra.

Bilo bi fer da se na odjavnoj špici navede ime sponzora koji svlači voditeljke.

Imate pravo na svoje mišljenje, ako je to vaša poslednja želja.

Šteta što ste ušli u najbolje godine baš sad kad su najgore godine.

Došlo je do male izmene u sudskom ritualu. Boginji pravde su oslobodili oči a vezali ruke.

Moja mama najbolje kuva! Mada ni ja nisam loš otkako sam se oženio.

Нема коментара:

Постави коментар