четвртак, 22. јануар 2015.

MILAN TODOROV: NEPOVOLJAN KURS

Predsednik o Kosovu najpre konsultuje patrijarha Irineja. Patrijarha Čarnojevića čuva za kraj.

Dostojno smo obeležili stogodišnjicu Prvog svetskog rata. Mi ne zaboravljamo svoje običaje.

Na ovim prostorima se nikad ne zna kad može izbiti bratoubilački rat. Teško onom ko nikog svoga nema!

Ja uvek kažem: čovek ne sme stalno da govori jedno te isto!

Nismo se mi prodali jeftino, samo je trenutno takav valutni kurs.

Žena je podvodačica, ćerka kurva, sin diler droge a otac lopov. Porodica predstavlja osnovnu ćeliju našeg društva.

Pre i posle jela treba ruke prati, jer su danas kontejneri užasno prljavi.

To što ste rekli  je veoma interesantno. Da li bi vam bilo teško da  ponovite, pošto sam zaspao dok ste pričali?

Kome ima veka, ima mu i leka. Zato se mnogi ne libe da kupe doktorsku diplomu.

 Mi smo već ugasili. Što da trošimo sveću kad ničija nije gorela do zore?

Moje radno vreme traje čitav dan, ponekad i duže.

Нема коментара:

Постави коментар