недеља, 6. новембар 2016.

BOJAN RAJEVIĆ: OPSTANAK VRSTE

Dame imaju prednost, ali neka znaju da to nije član Zakona o saobraćaju.

Država nije zavijena u crno. Dizajnirana je privlačnija ambalaža koja će osigurati prodaju.

Eh, da nam je da izađemo iz ovog vrtloga, pa da uđemo u novi civilizacijski krug.

Identifikovana je grupa ljudi koja je detaljno pratila kretanja premijera. Riječ je o njegovim sledbenicima.

Imam hrišćansko poimanje svojih grjehova. Mislim da mi ih treba oprostiti.

Kad umre ovaj diktator, izabraćemo novog. Niko nije nezamjenljiv.

Mladi, pametni i obrazovani odlaze iz zemlje. Ti ljudi će nas upropastiti.

Možete li mirno da spavate dok vam kaplje sa svih strana?

Ne mogu sam sebi da objasnim neke stvari jer se radi o užasno kompleksnoj problematici koju jedva i ja razumijem.


Ne raspolažemo nikakvim podacima jer su oni prilično zabrinjavajući.

Ne vidim problem u velikom broju zaposlenih u opštini. Više ljudi više zna.

Onaj na lomači je dobar čovjek, ali lako plane.

Opstanak moje vrste doveden je u pitanje jer sam ja samo jedan.

Pogrebna preduzeća stiču mušterije tako što ih gube.

Putuj, igumane, i ne brini za manastir. Pod zaštitom je KFOR-a.

Sitni kriminalci se hapse, a to znači da kriminal ima i svoju mračnu stranu.

Sjaši, Kurta, a ti, Murta, odmah uzjaši, da neko ne bi iskoristio pauzu da nas nasamari.

U apoteci sam vidio ženu koja kupuje vještačke suze. Nisam znao da one to kupuju.

U gradu ima mnogo pasa lutalica, ali nijedan nije zatražio azil. Zato ga nisu dobili.


Нема коментара:

Постави коментар