петак, 18. новембар 2016.

MILAN TODOROV: ČAST I MAST




Mi ne nosimo gaće na štapu. Bolje se provodimo bez gaća.

Ne bih da umrem za domovinu. Ako svi umremo za nju, ko će je braniti?

Srbija je proglašena za jednu od najboljih zemalja za snimanje filmova. Hororaca.

Sa Titom je bilo časno živeti, ali ko je blizak ovima ima i časti i masti.

Upoznao sam različite  svetske kulture, ali naše kulture  nema nigde.

Poezija umire pevajući.

Nagrađeni rad tera nas na razmišljanje: da li je uopšte zaslužio da bude štampan?

Ne bi se feniks digao iz pepela, da mi nismo od svega napravili  zgarište.

Batina je izašla iz raja i na zemlji dobila rajsko naselje.

Pravda je spora. Nema nama s njom napretka.

Ja mogu komšiji da oprostim što mi godinama duguje sto evra, ali ne mogu to da mu zaboravim.

Нема коментара:

Постави коментар