недеља, 6. новембар 2016.

MILAN TODOROV: SMRT JE PRIVATNA STVAR (Posvećeno mom najboljem drugu Petru Stojanoviću, koji se ubio prekjuče)

Jako teško mi je pao pakao. Plašim se: šta će tek biti kad umrem.

Englezi redovno piju čaj u pet. A i mi redovno pijemo.

Na svim televizijskim kanalima nešto kuvaju, ali nacionalna televizija kuva najbolje.

Naši radnici ne dižu ništa teže od kašike, pa i nju retko dižu.

Ja sam ateista, ali život u Srbiji me postepeno vraća veri. Sve više se krstim.

Ponudio joj je cigaretu posle seksa, pošto nije uspeo da je ubije kurcem.

Zsšto u ovoj zemlji sve mora da bude privatno?
To je naša privatna stvar.

Zašto pokojnici ne bi imali svoju partiju. Em su u većini, em redovno glasaju.

Nekad je ovde postojao surov običaj zvani lapot. Starom članu porodice koji ne može da privređuje stave hleb na glavu i udare ga maljem. Danas, srećom nema hleba za bacanje.

Нема коментара:

Постави коментар