среда, 16. новембар 2016.

BOJAN RAJEVIĆ: PSEĆA VREMENA

A otkud mi znamo da sve što je lijepo ima kraj?

Čovjek je samo šraf u mehanizmu vlasti. Zato ga je lako zavrnuti.

Dubrovnik je i dalje jedna od omiljenih destinacija za mnoge Crnogorce, a devedesetih je bio i prvi na top listi.

Epitaf: Ne mogu da vam opišem koliko mi se život promijenio.

Jeste da glave lete, ali let je dozvoljen samo ako su letjelice u ispravnom stanju.

Ko je popio svu pamet ovog svijeta, toga je uhvatilo piće.

Mi se, uz dužno poštovanje domaćinima, svuda u svijetu osjećamo kao kod svoje kuće.

Mladi sve ranije odlaze u inostranstvo. Nema sveta, ni planete gde ne može stići dete.

Nakon izlaska iz policijske stanice ne ličim na sebe. Mene su, izgleda, zamijenili u porodilištu.

Naša demokratija je naprednija od američke. U Americi se izbori održavaju poslije žetve, a ovdje niko ne može da žanje dok ga mi ne izaberemo.

Obračun u školskom dvorištu je sukob dvije škole mišljenja.

Odrekli smo se istine preko novina.

Omrznuo je šah zbog šahovnice. To ga je spriječilo da postane velemajstor.

Ovdje mašu repom samo oni koji su ga podvili.

Postoje sumnje da je za poraz naše reprezentacije kriv inostrani element?

Pregovarali smo bez noževa u zubima, a to je ugrozilo našu pregovaračku poziciju.

Sudeći po tome kako je izvela napad na Crnu Goru, Rusija i nije neka sila.


Turska noga nikad nije kročila na Cetinje. Eto kakva nam je Turistička organizacija.

Нема коментара:

Постави коментар