недеља, 26. новембар 2017.

MILAN TODOROV: KILIMANDŽARO



OPUSTENO.RS

Hemingvej se pitao šta je tražio lav na vrhu Kilimandžara pre nego što je umro. Pa, da rikne.

S godinama opada moć zapažanja. Muškarac obično ne vidi dalje ispod stomaka.

Kako sprečiti jutarnju erekciju? Ne ustajati pre šezdesete.


Na koliko slava ideš ove godine? Pa, s obzirom na stanje budžeta, sad idem i na sitne svece.

Kakav je, taj bi pokvario i loše društvo.

Subotom duže ne gledam televiziju.

Junački narod ne zna dokle će ovako. Polako ga izdaju i kolena.

Moj tata je bio u logoru, a ja sam radio u fabrici žica sve dok je nije otkupio Švaba.

Danas sam podigao spomenik svojoj babi. Zabio sam prvi ašov.

Ni na našim najbogatijim erheološkim nalazištima nema ničega. Samo neke kosti.






Нема коментара:

Постави коментар