понедељак, 6. новембар 2017.

MILAN TODOROV: PROMENE



opusteno.rs
Nekad su se gosti izuvali pre nego što uđu, a sad se mi izuvamo kad nam dođu važni gosti.

Čuo sam u reklami za pivo da nije važno koliko sam puta pao. Važno je da sam posle toga nastavio da pijem.

Mi ni sa sto četrdesetim zamenikom sedamdesetog pomoćnika ministra SAD ne razgovaramo kao da je deveta rupa na svirali.

Izgubio čep na zubnoj pasti i kad je posle nedelju dana hteo da opere zube utvrdio da je stvrdnuta.

-Komšija, da li imate super karticu?!
-Može partijska?

Da Aleksandar Makedonski nije presekao Gordijev čvor, mi bismo ga još raspetljavali.

Nacionalni televizijski program me toliko vezuje za ekran, da svakih pet dana moram da kupujem nove baterije za daljinski.

Toliko se mnogo slikate da će biti muka izabrati pravu za poternicu.

Smetaju mi stalne promene, jer nisam više onaj stari. 

Нема коментара:

Постави коментар